آموزش سخنرانی و فن بیان

مقالات آموزشی در زمینه روانشناسی و آموزش سخنرانی

آموزش سخنرانی و فن بیان

مقالات آموزشی در زمینه روانشناسی و آموزش سخنرانی

ایده های عاشقانه واقعا خاص

زمانی که صحبت از ایده های عاشقانه برای سورپرایزکردن شریک زندگی می‌شود، بهترین ایده‌ای که به ذهن بسیاری از افراد می‌رسد، صرفا خرید یک دسته گل رز قرمز است!  مطمئنا خرید گل یک راه‌کار واقعا رمانتیک برای خوش‌حال کردن طرف مقابل است؛ اما یادتان باشد این، راه‌کاری است که به ذهن همه می‌رسد؛ پس خاص نیست و صرفا یک ایده عاشقانه ساده است.

با توجه به اینکه قسمت زیادی از جذابیت شما در ذهن اطرافیان، نسبت به همین رفتارهای ناگهانی و اصطلاحا قدرت سورپرایز کردن‌ شکل می‌گیرد، قصد داریم در این بخش توضیح دهیم که چه‌طور واقعا باید با ایده ‌های عاشقانه جذاب، طرف مقابل را شیفتهْ خودتان کنید. پس ما با همراه باشید!

ایده های عاشقانه

ایده های عاشقانه زمانی می‌تواند ذهن طرف مقابل شما را به خود جلب کند که واقعا یک یا چند جزء خاص همراه خود داشته باشد. ایده‌هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم همه از میان راه‌کارهای خاص و شگفت‌انگیز دستچین شده‌اند.

1_ پیغام یواشکی

پیغام‌های یواشکی یکی از آن ایده‌های عاشقانهْ فوق‌العاده هستند که طرفِ مقابلِ شما را چند دقیقه شوکه می‌کنند. منظور از پیغام یواشکی همان جملات عاشقانه‌ای است که کاملا غافلگیرانه و البته به‌روشی “عجیب” بیان می‌شود.

به‌عنوان نمونه، کاری را که یک مرد رمانتیک آمریکایی برای نامزد خود انجام داده بود توضیح می‌دهیم: او نامزدش را به یک پیاده‌روی طولانی یک‌روزه در سطح شهر دعوت کرد. بعد از اتمام پیاده‌روی، اپلیکیشن gps روی تلفن همراه خود را باز کرد تا مسیر طی‌شده را به او نشان دهد. زمانی که خط مسیر طی‌شده را به او نمایش داد، این خط، جملهْ “با من ازدواج کن” را رسم کرده بود. در اصل این مرد جذاب مسیر خاصی را برای پیاده‌روی انتخاب کرده بود تا در انتهای روز، جملهْ مورد نظر را روی تلفن همراه و با استفاده از خط، مسیر طی‌شده به او نشان دهد.

شما هم می‌توانید از این ایده های عاشقانه و جذاب استفاده کنید. مثلا اینکه یک بسته ستارهْ شب‌نما بخرید و جملهْ مورد نظر را روی سقف اتاق بنویسید، سپس شب‌هنگام، موقع خواب چراغ‌ها را خاموش کنید تا جمله نمایان شود. به نظر شما او بعد از خواندن این جمله چه احساسی پیدا می‌کند؟ این ایده با موارد دیگر هم قابل اجرا است. از چراغ‌های چشمک زن، led و… که قیمت‌های پایینی هم دارند.

ایده های عاشقانه

2_ نوستالژی‌ها را فراموش نکنید

مطمئنا می‌دانیم چه حس خوبی دارد که طرف مقابل، گل، کتاب یا غذای مورد علاقهْ ما را بشناسد و آن را برایمان تهیه کند. اما خب این ایدهْ عاشقانه زیاد خاص نیست. پس چه‌کار کنیم؟ کمی چاشنی نوستالژی به آن اضافه می‌کنیم!

چه احساسی پیدا می‌کنید اگر طرف مقابل شما، به‌جای اینکه برای‌تان یک دسته گل بخرد، با عروسکی که در بچگی عاشقش بودید به استقبال‌تان بیاید؟ کتاب مورد علاقهْ کودکی‌تان را بخرد یا اصلا اسباب‌بازی خاصی را که در 12 سالگی به‌خاطر ازدست‌دادنش چند روز گریه کرده بودید به شما هدیه کند!


با خانواده و دوستان طرف مقابل صحبت کنید و از آنها بخواهید مواردی را که او در کودکی علاقه‌مندشان بوده به شما نشان دهند. از بین ایده‌های گفته‌شده یکی را انتخاب و او را به‌معنای واقعی سورپرایز کنید. البته حتما هم نباید برای غافلگیری کادویی بخرید، شاید رفتن به یک شهربازی که در ایام بچگی عاشقش بوده هم به حد کافی اعجاب انگیز باشد!

3_ نشان دهید که به یادش هستید!

همه می‌توانند در زمان خوش‌حالی، موقعی که باران می‌بارد یا در یک روز تعطیل، نامزد خود را غافلگیر کنند. اما قرار شد ما همه نباشیم! به‌نظر شما چند نفر ساعت 6 صبح و موقع رفتن به محل کار، به یاد همسرشان هستند و این را ابراز می‌کنند؟ تعداد واقعا کمی. پس شما هم جزو آنها باشید. در مواقعی که هیچ‌کس انتظارش را ندارد، به شریک خود زنگ بزنید یا پیام بدهید. تنها بهانه‌تان برای این کار هم این باشد که به او یادآوری کنید که حتی در این شرایط هم به یادش هستید. این لحظه می‌تواند همان ساعت 6 صبح، زمانی که او خواب است، باشد.

4_ همه‌چیز را متفاوت کنید!؟

واقعا رمانتیک است که برای داشتن یک شب جذاب، نامزدتان را به رستوران ببرید. اما چه‌قدر رمانتیک‌تر می‌شود زمانی که گارسون پیتزاهای شما را روی میز می‌گذارد، یکی از آنها به شکل قلب برش خورده باشد! با همین تفاوت‌های به‌ظاهر کوچک می‌توان ایده‌های عاشقانه‌ای ساخت که حتی اطرافیان هم از آنها شگفت‌زده شوند.

نظرتان چیست که امسال برای تولدش، به‌جای اینکه کادو را در یک بسته‌بندی به او بدهید، به کارگاه شیرینی‌پزی بروید و بخواهید که کادو را در وسط کیک برای شما جاسازی کنند؟ زمانی که نامزدتان کیک را برش بزند، چه حسی پیدا می‌کند؟

ایده های عاشقانه

5_ به سفرهای خاص بروید

به سراغ رایانه‌تان بروید، در مورد مکان‌های گردشگری کشور در گوگل جستجو کنید و ببینید همین ایران خودمان چه‌قدر منطقهْ گردشگری خاص دارد که با کمترین هزینه‌ها می‌توان به آنها سفر کرد. مطمئن باشید یک پیک‌نیک یک روزه در کنار مردابی در جنگل بسیار لذت‌بخش‌تر از سفر به لب دریا است.

یک شب جذاب در کویر، یک روز زیبا در دل کوه‌های سرسبز و نظایر اینها، چیزهایی هستند که احتمالا به‌ندرت تجربه‌شان کرده‌اید و می‌توانند به‌دلیل خاص‌بودن، به بهترین ایده‌های عاشقانه‌ای تبدیل شوند که همسر شما را به وجد می‌آورند. (لطفا نکات ایمنی را در مورد سفرها به مناطق دنج رعایت کنید).

6_ با ایده های عاشقانه بخندانید

قرار هم نیست همیشه به فکر ایده‌های عاشقانه برای ایجاد فضای رمانتیک باشید. گاهی این ایده‌ها می‌توانند یک روز شاد، خنده‌دار و البته به‌یادماندنی را بسازند. نظرتان در مورد یک کاریکاتور در مورد چهرهْ نامزدتان چیست؟ یا اصلا یک آب‌بازی جانانه با تفنگ‌های آب‌پاش، شاید هم یک دیوانه‌بازی کوچک در جمع که او را وادار به خندیدن کند. حتی استفاده از چالش‌های آماده که در سطح وب هستند می‌تواند ایده های عاشقانه و خنده‌دار خوبی باشد.


برای وقت گرفتن در خصوص مشاوره ازدواج کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.